PRE-WORKOUT ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΑ : ΓΙΑΤΙ ΚΑΙ ΠΩΣ ΝΑ ΤΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩ

2021-08-19

Ακούς συνέχεια για Pre-Workouts συμπληρώματα, αλλά δεν γνωρίζεις τα συστατικά και τα αποτελέσματα τους;

Διάβασε αυτό το άρθρο για να μάθεις τα πλεονεκτήματα τους και πολλά ακόμα.

Όταν δουλεύεις ή διαβάζεις όλη μέρα, πιθανόν να νιώθεις τόσο κουρασμένος πνευματικά που όταν πας να κάνεις τη γυμναστική σου δεν έχεις την απαραίτητη ενέργεια και συγκέντρωση. Τότε είναι που τα Pre-Workouts μπαίνουν στο παιχνίδι και σου δίνουν αυτό το Extra Boost Ενέργειας και Συγκέντρωσης για το επόμενο δύορο ώστε να κάνεις την προπόνηση σου όπως πρέπει αλλά και να έχεις και την κατάλληλη αποκατάσταση μετά.

Είναι πολύ σημαντικό όταν ξεκινάς την γυμναστική σου να είσαι σωματικά και πνευματικά συγκεντρωμένος. Αν δεν είσαι και τα δύο τότε η γυμναστική σου δεν θα είναι όσο έντονη χρειάζεται και δεν θα έχεις τα αποτελέσματα που θέλεις. Πολλές φορές θα πεις στον εαυτό σου ότι δεν υπάρχει περίπτωση να βγάλεις την σημερινή προπόνηση, ωστόσο αν πάρεις ένα Pre-Workout συμπλήρωμα λίγο πριν τη γυμναστική θα σου φύγουν όλοι οι ενδοιασμοί.

ΤΙ ΠΕΡΙΕΧΟΥΝ ΤΑ PRE-WORKOUTS;

Θα βρεις μια μεγάλη ποικιλία από Pre-Workouts στο κατάστημα μας. Επίσης θα τα ακούσεις και ως "Νιτρικά". Περιέχουν έναν αριθμό από φυσικά συστατικά με το πιο συνηθισμένο συστατικό να είναι η καφεΐνη αλλά επίσης αρκετά περιέχουν Αργινίνη που βοηθάει στη αύξηση των επιπέδων του νιτρικού οξειδίου. Αυτά τα συστατικά έχουν αγγειοδιασταλτικό αποτέλεσμα που σημαίνει ότι η μεταφορά θρεπτικών συστατικών στους μυς επιταχύνεται, όπως και η απομάκρυνση των αχρήστων ουσιών, υποστηρίζοντας επιπλέον την αποκατάσταση. Οι μύες σου παίρνουν την ενέργεια που χρειάζονται πιο εύκολα, ώστε να μπορούν να λειτουργήσουν πιο αποτελεσματικά.

Πολλά Pre-Workouts συμπληρώματα επίσης περιέχουν Μονουδρικη κρεατινη υπεύθυνη για την απόκτηση ενέργειας από τα θρεπτικά συστατικά και την ανάκτηση ενέργειας, οπότε με αυτό το τρόπο θα παρατείνεις περισσότερο την έντονη ενεργεία και δύναμη του σώματος σου.

Στα συστατικά τους επίσης θα βρεις Βήτα Αλανίνη και κιτρουλινη που ενισχύουν την αντοχή και την επιμονή, ώστε να μπορείς να κάνεις την προπόνησή σου περισσότερο αποτελεσματικά χωρίς απώλεια των ενεργειακών σου επιπέδων.

ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ ΤΑ PRE-WORKOUTS;

Τι περιμένεις από την προπόνησή σου εάν δεν δώσεις προσοχή στον τρόπο λειτουργίας των μυών σου, δηλαδή εάν τους χρησιμοποιείς σε όλο το εύρος της κίνησης, εάν έχεις το απαραίτητο φορτίο προπόνησης ή εάν μπορείς να φτάσεις στο επίπεδο που χτύπησες την προηγούμενη φορά ή ακόμα και αν μπορείς να το ξεπεράσεις;

Εάν δεν είσαι πνευματικά συγκεκριμένος κατά τη διάρκεια της γυμναστικής σου και σκέφτεσαι τι δουλειές έχεις να κάνεις μετά το γυμναστήριο ή για τη δουλειά αύριο ή το διάβασμα και κάθεσαι και περιμένεις 5 λεπτά μετά από κάθε σετ, πολύ πιθανό είναι να ξεχάσεις και την πρόοδο που θέλεις να πετύχεις. Φυσικά δεν σημαίνει ότι είσαι τεμπέλης ή αδιάφορος αλλά είσαι πνευματικά κουρασμένος το οποίο σου υποβαθμίζει τη σκληρή δουλειά. Τότε είναι που το Pre-Workout θα σε βοηθήσει.

Όταν πιείς τις υδατοδιαλυτές σκόνες ή πάρεις κάψουλες σιγά σιγά θα αρχίσεις να νιώθεις το μυρμήγκιασμα στο σώμα σου το οποίο θα σε ωθήσει να εκτελέσεις σωστά και σκληρά την προπόνηση σου. Τα Pre-Workouts θα σε κάνουν να νιώσεις ζωντανός, θα βοηθήσουν στη κυκλοφορία του αίματος, θα σε κάνουν να νιώσεις ότι είσαι μόνο εσύ και ο στόχος σου. Θα νιώσεις τους μύες σου να τροφοδοτούνται με την απαραίτητη αιμάτωση και τη βελτίωση που πετυχαίνεις κάθε λεπτό στη προπόνηση. Θα είσαι ικανός να γυμναστείς με μεγαλύτερες αντιστάσεις και βάρη και να βγάλεις τον καλύτερο σου εαυτό ενώ πριν μισή ώρα νόμιζες ότι θα πας σπίτι αποφεύγοντας να γυμναστείς σήμερα.

Επίσης θα αυξήσεις τα αποτελέσματα στο χτίσιμο μυών αλλά επίσης μπορείς να χρησιμοποιήσεις τα Pre-Workouts και όταν θες να χάσεις βάρος καθώς θα σου αυξήσουν την συγκέντρωση σου παρόλο που δεν θα λαμβάνεις πολλές θερμίδες μέσα στη μέρα. Θα νιώσεις τα αποτελέσματα του Pre-Workouts στους μύες σου.

ΠΟΙΟ ΜΟΥ ΤΑΙΡΙΑΖΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ;

Πρώτα από όλα πρέπει να κοιτάξεις την σύνθεση του. Αν είσαι ευαίσθητος στη καφεΐνη καλύτερο είναι να αποφεύγεις τα Pre-Workouts με μεγάλες ποσότητες καφεΐνης. Αν έχεις προβλήματα με την πίεση καλό θα ήταν να αποφύγεις τα Pre-Workouts με κρεατίνη. Δοκίμασε τα και δες ποιο σου ταιριάζει καλύτερα και ποιο έχει τα καλύτερα αποτελέσματα πάνω σου.

Αν ο στόχος σου είναι να χάσεις βάρος τσεκαρε τα sugar free Pre-Workouts. Αν είσαι σε φάση όγκου δεν χρειάζεται να προσέχεις κάτι τέτοιο. Αν κάνεις cardio προτείνουμε αυτά που περιέχουν Κιτρουλινη ενώ καλό είναι να μην περιέχουν κρεατίνη όπως επίσης δεν είναι απαραίτητη η αργινίνη.

Τα Pre-Workouts θα τα βρεις σε σκόνη που διαλύεται σε νερό ή χυμό, σε απευθείας υγρή μορφή όπως και σε κάψουλες ή ταμπλέτες. Όλες οι μορφές είναι μια χαρά από εσένα εξαρτάται τι σε βολεύει καλύτερα. Αν σου αρέσει να πίνεις δροσερά ποτά με γεύση φρούτων τότε η σκόνη και η υγρή μορφή θα σε καλύψει. Αν από την άλλη προτιμάς κάψουλες ή ταμπλέτες πάλι θα σε καλύψει η γκάμα των προϊόντων μας. Εάν επιλέξετε κάψουλα ή ταμπλέτα, πάρτε το λίγο νωρίτερα, καθώς τα υγρά φτάνουν νωρίτερα στο πεπτικό σύστημα. Δεν υπάρχει διαφορά στο αποτέλεσμα μεταξύ υγρών και καψουλών.

ΠΟΤΕ ΚΑΙ ΠΩΣ ΝΑ ΛΑΜΒΑΝΩ ΤΑ PRE-WORKOUTS ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΑ;

Για το καλύτερο αποτέλεσμα τα Pre-Workouts είναι καλύτερο να τα λαμβάνεις 20 λεπτά περίπου πριν τη γυμναστική. Επιπρόσθετα 2 ή 3 ώρες νωρίτερα, ότι σε βολεύει, καλό είναι να έχεις φάει στερεό φαγητό. Αμέσως μετά τη προπόνηση το καλύτερο είναι να λάβεις ένα shake με πρωτεΐνη και στη συνέχεια μέσα στην επόμενη μια ώρα πάλι στερεό φαγητό. Η συνιστώμενη δοσολογία αναγράφεται και στη συσκευασία. Καλό θα είναι να προσέχεις με τα συμπληρώματα που περιέχουν καφεΐνη ειδικά αν πίνεις επίσης καφέ κατά τη διάρκεια της ημέρας ή αν κάνεις γυμναστική αργά το βράδυ.

Το καλύτερο φυσικά είναι να μας λες τι πρόγραμμα ακολουθείς και τις ιδιαιτερότητες σου και να μας συμβουλεύεσαι για τη χρήση τους.

ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΛΑΒΩ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΔΟΣΗ ΣΤΑ PRE-WORKOUT ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΑ;

Τα Pre-Workouts συμπληρώματα συνήθως περιέχουν πολύ μεγαλύτερη ποσότητα καφεΐνης από έναν εσπρέσο και αυτό πρέπει να το λάβεις υπόψη σου. Επίσης τα συμπληρώματα που περιέχουν μεγάλη δόση καφεΐνης δεν είναι σίγουρα πολύ καλή επιλογή για προπονήσεις αργά το βράδυ γιατί μπορεί να σου επηρεάσουν τον ύπνο. Δεν συνιστάται να λαμβάνεις μεγαλύτερες ποσότητες απλά επειδή το σώμα σου είναι μεγαλύτερο ή επειδή κάνεις πιο σκληρή γυμναστική από το συνηθισμένο.

Αν λάβεις μεγαλύτερες ποσότητες από τις ενδεικνυόμενες μπορεί να έχεις παρενέργειες αλλά αν μείνεις στις συνιστώμενες δόσεις δεν θα έχεις κανένα πρόβλημα. Αν δεν έχεις χρησιμοποιήσει ξανά κάτι αντίστοιχο καλό θα είναι να ξεκινήσεις με τη μισή δόση και σιγά σιγά να ανεβαίνεις

Αν χρησιμοποιείς ένα Pre-Workout συγκεκριμένο συνέχεια καλό θα είναι να το αλλάξεις μετά από ένα μήνα ώστε να μην συνηθίζει ο οργανισμός σου στα ίδια συστατικά γιατί θα μειωθεί η αποτελεσματικότητα τους.

ΑΛΛΑ ΦΥΣΙΚΑ ΣΥΣΤΑΤΙΚΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΟΥ ΔΩΣΟΥΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ;

Κρέατα, σπόροι και ξηροί καρποί καθώς και κάποια λαχανικά περιέχουν ορισμένο αριθμό συστατικών που θα σε βοηθήσουν να αυξήσεις το επίπεδο της δύναμης σου.

Το πρόβλημα με τα τρόφιμα είναι ότι δεν περιέχουν τις απαραίτητες ποσότητες των συστατικών που είναι απαραίτητα σε αντίθεση με τα Pre-Workouts. Επίσης η απορρόφηση των συστατικών είναι πιο αργή και δύσκολη.

Το καλύτερο είναι κάτι ενδιάμεσο. Δηλαδή να τρέφεσαι με υψηλής ποιότητας και ποσότητας τροφές που δεν επιβαρύνουν το πεπτικό σου σύστημα και να περιέχουν σημαντικά συστατικά όπως βιταμίνες, μέταλλα και αντιοξειδωτικά που θα σε βοηθήσουν στη γυμναστική σου αλλά και στην αποκατάσταση, τα οποία μπορείς να τα συμπληρώσεις τη κατάλληλη ώρα με ένα Pre-Workout συμπλήρωμα ώστε να έχεις τα μέγιστα αποτελέσματα.

Εάν ο στόχος, η πρόοδος και η αλλαγή είναι σημαντικές λέξεις για εσένα αλλά λόγω της σκληρής δουλειάς και μιας δύσκολης μέρας δεν έχεις την κατάλληλη συγκέντρωση, δύναμη και διάθεσή για γυμναστική, δοκίμασε ένα Pre-Workout συμπλήρωμα και BoostΑΡΕ τον εαυτό σου με τέτοιο τρόπο που ποτέ δεν το περίμενες.

ΠΗΓΗ : https://en.biotechusa.com/news/pre-workout-supplements-why-and-how-to-use-them/